3.14.2009

umm...1993?













Skirt: handmade, Shoes: Aldo, Lace cardigan: hand-me-down, Necklace: H&M

Note:




When trying to pass for a 13 year old at a movie theatre,


a) don't wear heels


b) don't wear lace


c) when asked for ID don't look at him like you're crazy


d) when asked for your birthday, do NOT say 1993


e) just don't try to pass for a 13 year old at a movie theatre.

Also, I need better jewelrey. I've decided that I can make clothes, and need only spend money on accessories...and apparently adult movie tickets.
P.S.
THANK YOU FOR THE BLOGGERS THAT AWARDED ME WITH AWARDS. I HAVE TO GO FIND THEM NOW.
OKAY. BYE.
<333333333333

35 comments:

Maria said...

Oh the skirk is absolutely lovely. Those patterns are always a great choice. *

Anonymous said...

But if you're in grade nine, wouldn't being able to pass as a 13-year old be easy? It's only a year difference and, trust me, you don't look old

sammi-lise ^_^ said...

the skirt is so cute :)

emma said...

ahh the first thing i thought when i saw this was how grown up you look! haha def not 13

jules said...

you look so sweet, the skirt is wonderful

The Clothes Horse said...

Seriously awesome skirt. Man, I need to go to the movies with you...I'm 22 and the theatres still offer me kid prices...I don't want it!

getting-freaky said...

you and your clothes are so pretty

Parapluie said...

Great outfit, I love the polka dots!

Laura. said...

how old are you?

that outfit looks lovely together! :)

http://aforteforfashion.blogspot.com

dapper kid said...

Love that lace cardigan!! And the skirt looks fabulous :)

Gloria C. said...

LOL!
Why were you trying to pass as 13 in the first place?

SOS! said...

i like the polka dots!
xx-LJ from SOS!

Ana said...

Your top is wow.

Why were you trying to be 13? haha

ess elsie. said...

LOL I still get asked for ID, but reverse ways - 17 trying to get into a R-rated movie. I don't think I look that young! Ahahaa, maybe I should write a post on how to pass as a 17yo at a movie theater.

Your black lace top? Love love love.

Ella said...

I love this whole outfit.
Hehe, i still get offered a kid's menu at restraunts!
I get in free at museams, too, unless i'm wearing red lipstick.
x
P.s love you to :)

Dooder City said...

very cute outfit.

Nicole Linette said...

Hahaha, you are too freakin cute. I haven't tried jipping movie theatre people in a longgg time. Me too, I need to stop buying clothes and invest on beautifully versatile accessories!

peace&love,
nicole.

Vintage Tea said...

Lol. You look soooo cute! Love the outfit

Click here to visit me at Vintage Tea!

x

Emz said...

O I love the polka dotted skirt! And haha, for my friends it used to be more of a "I NEED TO LOOK 18" thing. but yea, stick your hair in pigtails, wear a cute skirt and a cute t-shirt and look at things with a =O expression maybe you could pull off a 13 year old? haha

ooohmaureen said...

thanks for your comment! you're so cute. x

Annie said...

thanks so much for commenting!
i absolutely LOVE your skirt and necklace.

Adela said...

that's such a pretty black lace top! btw, why would you want to pretend your younger than you are to get into the movie? im confused.. =)

Adela said...

that's such a pretty black lace top! btw, why would you want to pretend your younger than you are to get into the movie? im confused.. =)

Yuka said...

you look great!

lol you tried to pass as 13? hahah

the last time i went to the movies with someone (he was 22) and it was a R rated movie, and the girl asked us for ID to make sure we were over 17!! hahahah it was rediculous!

Louise said...

Hello.
I don't mean to sound stalker-ish but you look really pretty, especially in this outfit!
& you don't know me.
Wherever you live looks pretty too, where is it?

Y said...

YOU ARE SO YOUNG I HATE YOU!

Haha

Love your skirt and shoes!

Emmy said...

haha pretending to be younger is never an easy task, acting older is always simpler :-)

LOVE all your outfits...like..so much!

www.prettyexquisite.blogspot.com

Austere said...

I totally did not think you were yonger than 13! You definately fooled me. haha. Love the new blog.

Flashes of Style said...

I absolutely love the polka dots paired with the lace! Lovely blog you have :)

Jasmina said...

hih great post, love Ur shoes :D

Raquel said...

I love your skirt! well I am usually mistaken for a 15 or 16 year old and sometimes it's not good.
anyway! I am a huuuuuuge Harry Potter fan so I loved your last post! <3
xx

missWong said...

polkadots! <3 :D ah, I recently paired it with lace too. They are too much love, aren't they?

Love your blog!

Annie said...

I love black and blue. And oh look! The zipper is a great detail

Mo said...

oo lovely skirt !! and nice advice lol

Lowry said...

Play Free Dirt Bike Games Online. Dirt Bike Games: play Dirt Bike Games online for free, we add new games every day, so please visit. GamesList.Com Girl Highscore Jigsaw Puzzle Kids Mario Math Michael Jackson. Dirt Bike Game Online AnimixGames DrivingCar Games. Dirt Bike Game, Ride your dirt bike through various challenging obstacle courses and try to. Homepage Links Contact Bookmark Privacy Terms � 2004. free lego dirt bike games to play now play all free online games. Play free online free lego dirt bike games to play now games. free lego dirt bike games to play now, Play free free lego dirt bike games to play now for free online sonic dirt bike, sonic dirt bike Free Online Games. sonic dirt bike, free online games, flash games, free flash games, online games, play game. Kids (3676) Killing (709) Kissing (3) Kitten (17) Knight (63) Kung Fu (62) Letters.